سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عزیزی (چهارشنبه 87/9/13 ساعت 2:49 عصر)

گلایه‌های خداداد عزیزی با گریه: دیگر به فوتبال باز نمی‌گردم

11 آذر 1387 ساعت 22:11



خداداد عزیزی، فوتبالیست محبوب ایرانی که ظرف دو سه روز اخیر توسط برخی رسانه‌های جنجال‌ساز و در فضای غیراخلاقی حاکم بر کشورمان به شدت تحت حملات غیرمنصفانه قرار داشته است؛ با لحنی دلشکسته تاکید کرد از فوتبال کناره‌گیری می‌کند و دیگر به فوتبال باز نخواهد گشت.

به گزارش شهاب‌نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، خداداد عزیزی پس از حضور در نشست کمیته انضباطی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از زمانی که بحث حضور من در تیم ملی امید پیش آمد گروهی این سناریوها را برای من ساختند چرا که در فوتبال ما درگیری زیاد است اما نمی‌دانم چرا درباره من چنین سناریویی نوشته شد. در هر صورت من به کار در تیم ملی امید و کار برای فوتبال ملی کشورم علاقه داشته و به آن افتخار می‌کنم اما تیم امید را به کسانی که من را نمی‌خواهند پیشکش می‌کنم چرا که به دست آوردن این سمت را به هر قیمت نمی‌خواهم و هیچ گاه در فوتبال کشور آویزان نبودم.

وی افزود: 20 سال تمام است که برای فوتبال ملی ایران زحمت کشیده‌ام اما رفتاری که با من شد حتی با یک بازیکن معمولی نیز صورت نمی‌گیرد، در هر صورت عزت و ذلت دست خداست که آن را به هر کسی نمی‌دهد. من تنها 45 بازی ملی انجام دادم اما محبوب مردم هستم ولی برخی بازیکنان هستند که 150 بازی ملی داشته و دو هزار تا گل زده‌اند اما محبوب مردم نیستند و علت آن نیز این است که خدا نمی‌خواهد.

عزیزی ادامه داد: فوتبال ارزش آن را که برایش گریه کنم ندارد اما در این مدت رفتاری با من کردند که گویا کسی را کشتم.

قائم مقام باشگاه پیام خراسان ادامه داد: دنیا دار مکافات است و بی‌تردید افرادی که با من این کار را کردند روزی جواب آن را خواهند گرفت، ضمن آن که از کیومرث هاشمی نیز گلایه دارم چرا که او گفته است خداداد عزیزی باید از صحنه فوتبال محو شود، سوال من این است که چرا باید محو شوم؟ چرا زمانی که هنوز علت درگیری مشخص نشده است چنین اظهارنظری صورت می‌گیرد؟!

خداداد عزیزی ادامه داد: پدر من در چند روز گذشته با شنیدن اخباری که پیرامون من منتشر می‌شد بسیار نگران شده بود و با من تماس گرفت و به من گفت خداداد مگر تو چه کردی که می‌خواهند تو را از صحنه روزگار محو کنند؟!

عزیزی ادامه داد: پدرم بعد از اینکه حرف‌های من را شنید به من گفت خداداد امیدوارم تو را برای همیشه از فوتبال محو کنند.

عزیزی ادامه داد: دعای پدرم ردخور ندارد و اطمینان دارم که از صحنه فوتبال ایران محو خواهم شد. 

عزیزی در ادامه با اشاره به صحبت‌هایش پیرامون حضور افراد غیرفوتبالی در این رشته نیز گفت:‌ من همواره مخالف حضور افراد غیرفوتبالی در این رشته بودم و تا زمانی که در فوتبال هستم در این باره اظهارنظر می‌کنم، پس بهتر است که این آقایان من را محو کنند تا دیگر در این باره صحبت نکنم.

عزیزی افزود: در ورزش ما رسم است که افرادی چون من را می‌کشند. من اسطوره نیستم و ادعایی ندارم.

وی گفت: چندی پیش زمانی که نیکبخت همراه تیم ملی به قطر نرفته بود قصد داشتند او را از کل فوتبال محو کنند اما شریفی لطف کرد و تنها او را از بازی‌های ملی کنار گذاشت، نمی‌دانم چرا در فوتبال ما به دنبال محو بازیکنان هستند. دیروز نوبت نیکبخت بود، امروز من را محو می‌کنند و مشخص نیست فردا نوبت چه کس دیگری است.

در پایان گفت: در این چند روز برخی نوشته‌های خبرنگاران من را بسیار رنجاند، با این حال نمی‌دانستم فردی که با او درگیر شدیم یک خبرنگار بود چرا که در جایگاه ویژه حضور داشت نه در جایگاه خبرنگاران. با این حال در این رابطه صحبتی ندارم و از کمیته انضباطی می‌خواهم که حتما من را از صحنه فوتبال محو کند و هر تصمیم دیگری که گرفته شود من خود این کار را انجام می‌دهم و دیگر به فوتبال ایران باز نمی گردم.

در حالی که طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون فوتبال این جلسه قرار بود در ساعت 18 برگزار شود بدون هیچ اطلاعی در ساعت 17 بعدازظهر آغاز شد و بیش از یک و نیم ساعت به طول انجامید. در طول این نشست خداداد عزیزی در میان صحبت‌هایش به گریه افتاد. 




کد مطلب: 9388

آدرس مطلب: http://www.shahabnews.com/vdcj.oehfuqetosfzu.html

شهاب نیوز

  http://www.shahabnews.com





 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 1 بازدید
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدیدها: 3813 بازدید
  • درباره من
  • اشتراک در خبرنامه
  •